Kantoorautomatisering
Home » ICT aanbod »
Met kantoorautomatisering verhoogt u de efficiëntie en effectiviteit van uw kantoorprocessen. We hebben het dan niet over complexe systemen. Veel meer over tools die het leven op kantoor eenvoudiger maken. Denk bij kantoorautomatisering aan een centrale agenda. Aan slimme regels in uw e-mail client, waardoor u e-mails effectiever kunt categoriseren. Denk ook aan het verlenen van rechten en het gebruik van Microsoft 365 met SharePoint. Kantoorautomatisering stroomlijnt het werk. Er komt beweging. Zoals we dat bij veel meer klanten hebben gedaan, kan Nomad IT ook bij u de efficiëntie en effectiviteit van uw bedrijfsvoering verhogen. Kantoorautomatisering is hét middel daartoe.
Ook bij kantoorautomatisering geldt ‘safety first’. De momenten waarop u snel moet acteren, zijn qua veiligheid de meest kritische momenten. Nomad IT heeft daar oog voor. Daarom kijken we graag met u naar de werkwijze van u en uw medewerkers en hoe u daarin veiligheidswinst kunt behalen. Kantoorautomatisering zorgt ervoor dat niet meer iedereen zijn of haar eigen ding doet. De processen zijn geautomatiseerd en voor iedereen helder.
Applicaties en tools
Met deze middelen vereenvoudigt Nomad IT de werkzaamheden op de werkvloer. Dat kunnen zelfgebouwde Excelsheets zijn of een centrale opslag van documenten.
Hardware en apparatuur
De gecertificeerde hardware van Nomad IT houdt er niet snel mee op: de continuïteit geborgd. We kijken welke hardware waarvoor nodig is? Die leveren wij.
Netwerk en thuiswerken
Netwerken vragen onderhoud en configuratie. Veilig werken op het kantoornetwerk is de sleutel tot ontzorging. Nomad IT levert de verbinding thuis en de beveiliging.
Hoe ziet een traject eruit?
Vraagstelling of nulmeting
Nadat we samen met u een doel hebben gesteld voor de nulmeting, brengen we de huidige situatie in kaart. Een doelstelling zou kunnen zijn: welke tools worden waarvoor gebruikt? Of: ik loop altijd tegen een probleem aan, waarbij ik 22 minuten bezig ben achter de computer om dit te corrigeren. Kan dat niet anders? Afhankelijk van de doelstelling kost het ons meer of minder tijd om uit te zoeken waar uw medewerkers vastlopen.
Voorstel voor verandering
Vaak gebeurt het dat we u in het vrijblijvende gesprek al een oplossing kunnen aanbieden. We maken dan direct een voorstel om uw vraag op te lossen. Wanneer we een nulmeting hebben gedaan, gebruiken we de gegevens uit de nulmeting om het voorstel te maken. In het voorstel vindt u prijzen, producten en tijden.
Levering: installatie, configuratie en oplevering
Op de afgestemde tijd worden producten geleverd. Dit kan direct aan uw medewerkers thuis of op kantoor. Afhankelijk van de gekozen oplossing zullen we nog een en ander configureren.
Beheer en monitoring
Om continuïteit te borgen, monitoren wij de geleverde producten en diensten. Afhankelijk van het product zijn daarvoor verschillende middelen mogelijk. Samen met u willen we graag voorkomen dat een tool ‘alleen wordt gelaten’. Op die manier zou hij een IT-risico kunnen vormen. Het zou ook jammer zijn wanneer u een tool afneemt om die vervolgens te vergeten. Dan zou u de bedoelde optimalisatie nog niet halen.
Vul het formulier in en we bellen u binnen één werkdag terug voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie. Is er iets niet duidelijk of hebt u een urgente vraag? Neem dan contact met ons op via 085-1044740.